A Body in the Basement Ice Cold Killers
S1, E2: In Youngstown, Ohio, in 2017, an unsuspecting married couple discover body parts in a mysterious, locked freezer that someone put in their basement, unlocking a harrowing mystery surrounding a missing woman and a tragic love triangle.