S1, E3: Past: Carole is convinced that Vincent and Bertrand are more than just friends... Present: Charlotte, thanks to Bertrand, learns more about her father's death and confides in Lucas. For his part, Lucas decides to take up the challenge at Nocturne, as per his mother's last wishes. Meanwhile, Marlène feels betrayed by all.