If It Doesn't Spark Joy
S1, E11: Wade considers moving his relationship forward with Anna if his daughters approve of her after they all meet. Also, Delia, Grace and Natalie realize how priceless their memories are of Jill are as they prepare to sell some of her belongings at a garage sale.