If You Don't Like Rejection, Get Out Of Real Estate
S1, E4: Simon and a client land a private viewing with a surprising property and tries to take it off-market; D'Leanne takes her new intern on a tricky listing meeting where the stakes are high; she also teams up with Tammy for a beachside yoga class.