Soaring Sky! Precure I'm a Hero Girl!? Cure Sky Arrives!!
S1, E1: The infant princess Ellee-chan has been kidnapped by a monster! A brave girl named Sora follows the kidnapper into a strange hole to save the princess, but when she finds a way out, she’s in another world?!