I'm So Happy for You
S4, E5: Heather (Vella Lovell) and Valencia (Gabrielle Ruiz) both have changes in their lives which leaves Rebecca (Rachel Bloom) reeling. Meanwhile, Paula (Donna Lynne Champlin) has to adjust to some good news/bad news from her eldest son.