In Cold Blood
S1, E2: Discover a land where reptiles rule. More than 170 species of reptiles live in Arabia, including the two-foot vegetarian dhub, the bad-tempered monitor lizard, geckos with night vision, and massive sea turtles that come ashore only to lay their eggs.