In Too Deep
S1, E6: In Seattle, Bobby meets Marena, an accomplished commercial diver. Like Bobby, she has overcome adversities and defied the odds to find success in her industry. This challenge pushes Bobby to his limits as he attempts to do heavy industrial construction… underwater.