Infamy
S1, E11: Alicia learns more about her husband's fall from grace when she represents represents the wife of Peter's nemesis, Glenn Childs, in their divorce case. Also, Will gets cozy with his opposing counsel, Emily, during a wrongful death suit against caustic TV commentator Duke Rosco.