Initiative
S1, E1: In Kaiji: Ultimate Survivor, he tormented the downtrodden and enticed them into playing games where their lives were wagered against incredible cash prizes. But even a cold blooded monster can't spend every moment of the day trampling others. And in the real world, death games require planning, funding, oversight, and execution. This is the story of a lone man who struggles between his employer, the president, and his own employees, the men in black...Tonegawa Yukio: Middle Manager!