Inspired: Steven Hunter, For That Kid
S1, E3: Growing up in a small town in Canada, Steven Hunter never felt like he saw himself represented in cartoons and comic books. After getting the opportunity to direct a Pixar SparkShort, Steven was inspired by his own life to create 'Out,' a unique and vulnerable story he wished he saw in his youth.