S5, E12: When Natalia is named a suspect in her ex-husband's murder, the rest of the team, careful to avoid any suspicion of interference from Internal Affairs, must watch the case from the sidelines. Now, holding Natalia's fate in their hands, Horatio, the lab's night shift and Calleigh's cop ex-boyfriend must find the evidence to prove her innocent.