Into the Unknown
S1, E3: Denomy leads the first rescue for the platoon under heavy fire. Volesky launches the second convoy. Aguero and his men struggle to hold their position in the Iraqi house. Meanwhile, at Fort Hood, Gina Denomy faces challenges of her own as a new leader of the Family Readiness Group and the mother of a newborn child.