S1, E2: The competition heats up after a heartbreaking elimination. As a new player joins the game, duos are formed… and tensions rise! With explosive performances, unexpected twists, and even a curse, two celebrities will have to give it their all to survive a duel as fierce as it is spectacular. Who will manage to stand out?