Please tell me! Galko-chan Is It True That You Can't Help Moaning?
S1, E4: Galko compliments Ojou’s pretty hands. Delighted, Ojou compares her hand with Otako’s and comments on how small and cute it is. Seeing Galko stare at her own hand, Otako is worried that Galko is concerned about her large hands.