Please tell me! Galko-chan Is It True That You're a Rich Girl?
S1, E2: Seeing Otako with feminine pads, Galko asks if she prefer pads over tampons. Otako answers she should be using tampons, but she’s reluctant to put it in there. While the two agrees wholeheartedly, Ojou appears carrying a tampon.