Please tell me! Galko-chan Is It True That You're an Otaku Girl?
S1, E3: Galko's skin got really dark as a result of tanning. Otako comments that since Galko's skin has tanned so much, her nipples must be dark as well. Along with Ojou, Otako yells that Galko has dark nipples.