Dynastie Is the Next Surgery on the House?
S3, E16: Fallon and Liam decide parenthood isn't so bad and work to persuade Heidi to keep Connor close; Blake and Cristal get charitable; Alexis recruits Adam to help with Jeff's illness; Sam gives Kirby an opportunity to prove herself.