It Happened "That Night"
S3, E1: In the season three premiere, a summer has passed since Aria, Emily, Hanna and Spencer found out about Mona (series star JANEL PARRISH) being "A" and the death of Maya (recurring guest star Bianca Lawson). With the terror seemingly over and an alleged murderer now behind bars, the town of Rosewood is slowly healing from old and new wounds. Each of the four girls spent their summer in different ways - with Aria taking a photography class, Spencer taking college courses at Hollis, Hanna taking cooking classes with her boyfriend, Caleb (series star TYLER BLACKBURN), and Emily building houses in Haiti. But what looks "normal" for each girl is not necessarily so, as all four are hardly over what happened. With post-traumatic stress, anger and the acquisition of more secrets, the four girls are anything but fine. Now back together and coming upon the second anniversary of Alison's disappearance, the girls find themselves back on the defensive when a shocking event rocks Rosewood.