It Wasn't About Hockey
S7, E14: It Wasn't About Hockey. Brett, Foster and Kidd take a road trip to Indiana for a getaway and encounter a bus accident involving a boy's hockey team that will leave them scrambling and relying on their instincts to save those hurt in the accident. The rest of Firehouse 51 competes in the annual Chili Cook Off.