S25, E10: Emotions run high as Anne Burrell and Michael Voltaggio bring in two young chefs to challenge Bobby Flay; the two up-and-comers, Dafna Mizrahi and Jose DeJesus, specialize in Mexican cuisine, and they're not going to play nice.