It's Been a Hell of a Ride
S8, E14: Damon (Ian Somerhalder) and Stefan (Paul Wesley) must join forces against Cade (guest star Wolé Parks) in order to save Elena’s casket. Meanwhile, Caroline (Candice King) and Alaric (Matt Davis) deal with their daughters’ burgeoning magical powers.