"It's just unfathomable..."
S1, E3: In 2012, Brandy Rosine drives an hour into Pennsylvania, but as night falls, the college student stops answering her family's calls; it's up to her mom to follow a trail of digital breadcrumbs Brandy left behind to find her daughter's killers.