Raising Asia It's (Not) My Party and I'll Cry If I Want To
S1, E5: Asia struggles with the sacrifices she is forced to make for her career; Shawn removes Kristie from Asia's rehearsal with Anthony; Kristie announces that she and Asia must leave Bella's birthday party for a photo shoot.