J-I--JIMMY V-A-L--VALENTINE
S3, E14: JJ's love match with Izzy becomes a cage match with Kenneth; Maya and Jimmy dismiss Valentine's Day as a holiday for suckers until they find a way to profit from it; unable to find a date to a prepaid romantic night out, Ray brings Dylan.