Jack Taylor Jack Taylor
S1, E3: Galway private investigator Jack Taylor is hired by the daughter of a former inmate of the infamous Magdalene Laundries to find the identity of a former nun, known only as Lucifer, who was notorious for taking pleasure in torturing the girls.