Hollywood medium Jamie Pressly, Bella Thorne, Nene Leaks & John Salley
S1, E1: Jaime Pressly unexpectedly connects with a young Hollywood star who died tragically. NeNe Leakes confronts secrets from her past. Tyler connects Bella Thorne to her beloved deceased family member. John Salley gets confirmation from beyond about his daughter’s future.