Jesse Kovacs & A.J. Johnson
S8, E9: Patti strives to help TV personality Jesse Kovacs ("The Bachelorette") overcome his reputation as a cad; celebrity hairstylist AJ Johnnson ("Chicagolicious") is too controlling when it comes to relationships.