Served! With Jade Thirlwall Jodie Harsh and Baga Chipz
S1, E3: Jade Thirlwall is joined by Drag Queens Jodie Harsh and Baga Chipz for a culinary competition judged by Jade's mum Norma. Guest star Todrick Hall pops in for a chat too.