EJ NYC Johnson Family Values
S1, E4: EJ and Elisa take a trip to their father's hometown of Lansing, Mich., and learn some tough truths; Elisa struggles with the aftermath of meeting her birth family; Maya flirts with temptation during a girls' night out in Brooklyn.