Jumanji
S1, E6: The Godolkin University School of Crimefighting is excited to announce its newest course offering: THE PSYCHOLOGY OF SUPERVILLAINS! By studying the most well-known example of a supervillain, Soldier Boy, the course will investigate what makes a superhero go bad, from their flawed origin story, to the vices and moral compromises that lead them astray! Space is limited! Sign up today!