Just Because You're Paranoid
S1, E6: Rebel and Lana track down a former sales rep who could be the secret weapon in their case against Stonemore Medical; Sean reveals his truth to Ziggy; Nate and Misha grow closer; Cruz has doubts about Angela's intentions.