Ka Hauli O Ka Mea Hewa 'Ole, He Nalowale Koke
S9, E12: MacGarrett and the team support Danny and Rachel by determining what happened when Grace gets into a life-threatening car accident; Tani helps Koa when his rehab patient goes missing.