Hawaii Five-0 Ka La'au Kumu 'ole o Kahilikolo
S10, E9: Junior and Tani track down the thief who robbed his parents' home; Five-0 investigates the murder of a beloved philanthropist and the theft of his valuable koa tree; Danny moves in with McGarrett.