Hawaii Five-0 Ka Makuahine A Me Ke Keikikane
S7, E7: Catherine informs Five-0 that McGarrett's mother has been captured and is in danger of being executed for trying to free Wo Fat's imprisoned father; Chin is unable to delay Sara's adoption.