Family Matters Karate Kids
S8, E8: Steve takes a job as a playground supervisor and is threatened by some tough bullies, but Steve transforms himself, 3J and Harriette's young nephew Richie into martial arts experts. Carl's obnoxious neighbor Nick Neidermeyer fakes an injury and threatens to sue Carl--until Eddie helps prove that Nick is lying.