Ki'i's Don't Lie
S3, E3: Private investigators A.J. and Rick Simon (Jameson Parker, Gerald McRaney) head for Hawaii to retrieve a valuable icon, and find themselves up against Magnum, Higgins and a larcenous socialite (Morgan Fairchild).