Killer Asteroids, Oklahoma, and a Frizzy Hair Machine
S1, E16: A disappointing loss at the science fair sends Sheldon’s life in a new direction. JASON ALEXANDER guest stars as Sheldon’s drama teacher, Mr. Lundy.