Killer in the Storm
S3, E1: In the heart of Cajun country, young mother Brenda DuPont is found murdered in her home in May 1988. The initial investigation sputters and turns cold, but Brenda's older sister Linda vows to solve Brenda's murder, no matter how long it takes.