The DNA of Murder with Paul Holes Killer Secrets
S1, E2: Paul Holes and Loni Coombs investigate the murder of Kay Wenal, wife of a millionaire businessman; she's killed in her home in the middle of the afternoon; investigating if this was a financially motivated crime or if Kay has a secret life.