Florida Man Murders Killer Succession
S1, E3: A car bomb explodes, rocking the millionaire enclave of Naples, Fla.; Tobacco heiress Margaret Benson and her son are victims of a double homicide; her severely injured daughter clings to life and may be the police's only hope for an eyewitness.