Kristofer Turdell
S1, E5: Riders will shout, sing, joke or be mute, all kind of behaviours and rituals to cope with the stress of competing on a high-consequence terrain. Kristofer Turdell on the other hand seems immune to fear. What’s the secret of the cold-blooded Swede?