S1, E4: As the funeral for Tiffany Hudson nears, her confused spirit seemingly haunts Horseshoe Bay; Nancy invites Bess to stay with her, allowing Nancy to figure out what Bess is hiding; Nick struggles with what he learned about Tiffany.