S4, E13: A Native American man arrives in Walnut Grove with his tribe, seeking medical attention for his ailing father. Doc Baker provides his best treatment for the Chief, but when certain community members to refuse to let them stay in town temporarily, Charles proposes a secret plan with Doc Baker to keep the tribe safe - but it could have deadly consequences for everyone.