Laid Bare
S2, E3: When Erica learns her partner, Malik (recurring guest star REKHA SHARMA), is a Visitor, she must fight for her life -- literally -- so that Anna doesn't find out she's Fifth Column. Meanwhile, Anna learns that Malik is missing and orders Ryan to find her, and Lisa realizes her body is beginning to change, causing her to become more and more like her mother. Recurring guest stars also include JANE BADLER, BRET HARRISON, ROARK CRITCHLOW, MARK HILDRETH and CHRISTOPHER SHYER.