Last Wave
S6, E21: Kaye is reunited with old flame Wes Masters. Stephanie undergoes surgery for melanoma performed by her doctor and boyfriend Tom, who plans a romantic surprise for her when surgery is over. Caroline catches Logan cheating on her with Neely.