Late to the Party
S2, E1: Bette is forced to navigate some major changes in both her personal and professional life, including a big request from Angie. Shane gets pulled into LA's high stakes, underground poker scene as Alice and Nat readjust to couple-hood. Meanwhile, Sophie, Dani and Finley all must deal with the fallout of Sophie's decision at the airport and Micah navigates his new normal following José's bombshell revelation.