Laughter And Hope And A Sock In The Eye
S4, E6: Dr. Reynolds and Dr. Malvo have a heart-to-heart with Dr. Baptiste; Max learns more about Sharpe when someone from her past resurfaces; Iggy plays referee between two patients and their families; Dr. Wilder reconsiders Max's offer to join the staff.