S7, E21: While throwing a telethon at their college to raise money for Earth Day, Barry attempts to woo Ren when he overpromises he can get Hall & Oates to perform. Meanwhile, Beverly attempts to set Bill up, but things go awry when he finds happiness with a woman he meets through Beverly's enemy.