Jo Le Marais
S1, E6: Place des Vosges, a stones throw from Victor Hugo's apartment. A young woman is found dead from a blunt-force head wound. Jo deducts the murder was not premeditated, but maybe a crime of passion, maybe the result of an argument gone bad.